Опорні школи

ОПОРНІ ШКОЛИ: НАВІЩО?

  • Забезпечення умов для рівного доступу до якісної освіти
  • Підвищення якості освіти
  • Ефективне використання наявних ресурсів
  • Підвищення спроможності органів місцевого самоврядування

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КОНСОЛІДАЦІЇ МЕРЕЖІ

  • початкова школа наближена до місця проживання дитини
  • наявність інфраструктури та можливість організації підвезення учнів базової школи та вчителів до опорної школи
  • наявність навчального закладу, що може виконувати функції опорного

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОПОРНОЇ ШКОЛИ

  • точкове покращення матеріального стану опорної школи
  • пониження ступеня або закриття наближених шкіл
  • підвезення учнів шкіл-філій до опорної школи

ОПОРНА ШКОЛА

  • має статус юридичної особи
  • може мати рахунки в органах Казначейств, самостійний баланс, штамп та печатку
  • як правило, не менше 360 учнів без урахування учнів шкіл-філій
  • не менше 3 школи-філії
  • наявність матеріально-технічної бази (спортивні об'єкти, кабінети фізики, хімії, біології, географії, лабораторій та ін.)
  • забезпеченість кваліфікованими педагогічними кадрами
  • досвідчений директор