Опорні школи
ОПОРНІ ШКОЛИ: НАВІЩО?
- Забезпечення умов для рівного доступу до якісної освіти
- Підвищення якості освіти
- Ефективне використання наявних ресурсів
- Підвищення спроможності органів місцевого самоврядування
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КОНСОЛІДАЦІЇ МЕРЕЖІ
- початкова школа наближена до місця проживання дитини
- наявність інфраструктури та можливість організації підвезення учнів базової школи та вчителів до опорної школи
- наявність навчального закладу, що може виконувати функції опорного
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОПОРНОЇ ШКОЛИ
- точкове покращення матеріального стану опорної школи
- пониження ступеня або закриття наближених шкіл
- підвезення учнів шкіл-філій до опорної школи
ОПОРНА ШКОЛА
- має статус юридичної особи
- може мати рахунки в органах Казначейств, самостійний баланс, штамп та печатку
- як правило, не менше 360 учнів без урахування учнів шкіл-філій
- не менше 3 школи-філії
- наявність матеріально-технічної бази (спортивні об'єкти, кабінети фізики, хімії, біології, географії, лабораторій та ін.)
- забезпеченість кваліфікованими педагогічними кадрами
- досвідчений директор