Внутрішній розпорядок роботи

комунального закладу «Устинівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Устинівської районної ради Кіровоградської області 

1.Навчальний рік в  КЗ «Устинівське НВО ЗШ І-ІІІ ст.» розпочинається 1 вересня 2020 р. 

2.Тривалість навчального року  для учнів початкової школи  складає 175 робочих    днів, а для учнів ІІ-ІІІ ступеня – 190 робочих днів.

3.Структура навчального року  

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: 

     І семестр - з 01.09.2020 р. по 25.12.2020 р.

     ІІ семестр - з 11.01.2021 р. по 31.05.2021 р.

  Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули (орієнтовно): 

       - осінні - з 26.10 по 30.10.2020 р.

       - зимові - з 28.12.2020 р. по 10.01.2021 р.

       - весняні - з 29 по 02 квітня 2021 р.  

Додаткові канікули для учнів першого класу — у лютому 2020 року.

4.Режим роботи закладу визначений на основі  Закону України «Про освіту»  та Закону України «Про загальну середню освіту» , відповідно до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально – виховного процесу ДсанПіН 5.5.2.008-01  нормативно – правових актів. Відповідно до Навчальних планів,   затверджених Міністерством освіти і науки України , допустима сумарна кількість годин тижневого навантаження учнів відповідає вимогам .

Класи

Допустима сумарна кількість годин інваріантної і варіативної частин навчального плану (5-денний навчальний тиждень)

1

23

2

25

3

26

4

26

5

28

6

31

7

32

8

33

9

33

10

36

11

36

       

 

 5.Режим роботи закладу:

- мова навчання – українська;

- режим  навчання – п’ятиденний

- початок занять – о 08:30 годині;

- тривалість уроків у початковій школі, основній та старшій відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту»;

- тривалість перерв відповідно до чинного  Положення  про загальноосвітній навчальний заклад (постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р. № 778).

Тривалість уроків становить:

  • у 1 класі – 35 хвилин;

  • у 2-4 класах – 40 хвилин;

  • у 5-11 класах – 45 хвилин. 

6..Тривалість уроків у загальноосвітніх  навчальних закладах становить:

-  у перших  класах-- 35 хвилин,

- у других-- четвертих-- 40 хвилин, 

- у п'ятих-- дванадцятих—45 хвилин. 

      7.   Розклад   уроків    додається  

     8. Робочий тиждень передбачає для учнів першого класу КЗ «Устинівське НВО ЗШ І-ІІІ ступенів» протягом навчального року додатковий розвантажувальний день  - четвер, у розклад якого не вводяться предмети, що потребують значного розумового напруження (математика, мови).

  1 клас

2-4 класи

5-11класи

Урок 

Перерва 

Урок 

Перерва 

Урок 

Перерва 

1

8.30-9.05

9.05-9.20

1

8.30-9.10

9.10-9.20

1

8.30-9.15

9.15-9.25

2

9.20-9.55

9.55-10.15

2

9.20-10.00

10.00-10.30

2

9.25-10.10

10.10-10.30

3

10.15-10.50

10.50-11.05

3

10.30-11.10

11.10-11.20

3

10.30-11.15

11.15-11.25

4

11.05-11.40

 

4

11.20-12.00

12.00-12.30

4

11.25-12.10

12.10-12.30


 

 
 

5

12.30-13.10

 

5

12.30-13.15

13.15-13.25


 
   

6

13.25-14.10

14.10-14.15

7

14.15-15.00

 

9.У першому класі домашні   завдання не задаються . Обсяг домашніх завдань в інших класах такий , що витрати часу на їх виконання не перевищують :

 у 2-му класі 45 хв.; 

у 3 класі -- 1 години 10 хв.;

у  4 класі -- 1 год. 30хв.; 

у 5-6-му класах— 2,5 години; 

у 7-9 класах— 3 години; 

у 10-12 класах— 4 години. 

У 2-4 класах домашні завдання  не задаються  на вихідні і святкові дні.

    10.Початок занять - о  8 годині 30 хвилин . Учні 1 -11 класів  навчаються лише у першу зміну. 

    11. При використанні у навчальному процесі  аудіовізуальних   технічних   засобів   навчання   (ТЗН)   встановлюється   така   тривалість   їх застосування :

12. Група продовженого дня буде працювати за гнучким графіком по підгрупах( не більше 20 осіб) У групах продовженого дня прогулянка для школярів триває  1,5 години протягом дня 

13.10 -14.00           15.30-15.50

14.40-14.50            16.30-16.40                  17.20-17.30

Самопідготовка учнів розпочинається  із 14 години. Тривалість  самопідготовки визначається класом навчання  (2-4 класи – 40 хв. для  одної підготовки У групі продовженого дня поєднуються різні види діяльності дітей: рухлива активність на повітрі до початку самопідготовки (прогулянки, рухливі і спортивні ігри, суспільнокорисна праця на пришкільній ділянці тощо), а по завершенні самопідготовки — участь у заходах емоційно-розвиваючого характеру (робота в гуртках, ігри, підготовка і проведення концертів самодіяльності, вікторин тощо). Учні зараховуються до групи продовженого дня за згодою (заявою) батьків або осіб, які їх замінюють. На підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють) дозволяється відпускати дітей у зручний для батьків час.

 

Режим роботи

 

Розклад уроків

 

Нормативно - правове забезпечення освітнього процесу     2020-2021 н.р.

 

Колегія Міністерства освіти і науки України "Оновлення програм для базової загальної середньої освіти" (презентація)

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804 "Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів"

 

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки України від 11.08.2020 року № 1\9-430)

 

Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності (лист Міністерства освіти і науки України від 29.07.2020 року № 1/9-406)

 

Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році» (лист Міністерства освіти і науки України від 30.07.2020 року № 1/9-411)

 

Інформаційні матеріали про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти 2020/2021 н.р. (лист Міністерства освіти і науки України від 22.07.2020 року № 1/9-394)

 

Інформаційні матеріали про деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок (лист Міністерства освіти і науки України від 20.07.2020 року № 1/9-385)

 

Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н. р. (лист ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" від 27.07.2020 року № 22.1/10-1495)

 

Закони України

 

Закон України "Про освіту"

 

КОНЦЕПЦІЯ "Нова українська школа"

 

Закон України "Про загальну середню освіту"

 

Закон України "Про дошкільну освіту"

 

Інструктивні матеріали з ведення шкільної документації

 

Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів

 

Інструкція з обліку дітей і підлітків шкільного віку

 

Інструкція щодо ведення класних журналів у 5-11 класах 

 

Інструкція щодо ведення класних журналів у 1-4 класах

 

Інструкція з ведення ділової документації 

  1.  

 

Матеріали науково - методичного забезпечення освітнього процесу КОІППО ім. В.О. Сухомлинського

  1.  


 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнiв у системi загальноï середньоï освiти

 https://osvita.ua/school/estimation/

 

Методичні рекомендації щодо домашньої навчальної роботи учнів

Домашня робота — самостійне виконання учнями навчальних завдань після уроків.

Домашні завдання — це не лише виконання вправ, розв´язання задач тощо. Вони передбачають і самостійне вивчення нового матеріалу. Для того, щоб домашня навчальна робота була ефективною, учні повинні бути уважними і спостережливими, вміти запам’ятовувати, користуватися мисленнєвими операціями, цінувати і розподіляти час, фіксувати прочитане, побачене, почуте (тези, конспект, реферат, анотацію, рецензію та ін.), писати твори, виготовляти наочні посібники та ін.

Необхідність домашніх завдань зумовлена тим, що знання, навички й уміння засвоюються не відразу, а через періодичне повторення. Крім того, лише в домашній роботі учень може якнайкраще виявити, випробувати свої можливості, набути уміння самостійно вчитися, переборювати труднощі.

Домашня навчальна робота учнів вимагає передусім чіткого і правильного нормування. Перевантаження шкодить фізичному і розумовому розвитку школярів, негативно впливає на їх навчання і виховання. Визначаючи обсяг домашньої роботи, виходять із загальних положень щодо терміну її виконання: 5 класи — до 2 год.; 6—7 класи —до 2,5 год.; 8 клас — до 3 год.; 9—12 класи — до 4 год. Цей обсяг не повинен перевищувати третини від того, що зроблено на уроці у 1—7 класах і половини — у 8—11 класах.

Домашні завдання мають бути чітко сплановані, своєчасно повідомлені на уроці (завдання дається при зосередженні уваги всіх учнів). Вчитель повинен визначити зміст домашнього завдання (воно має бути зрозумілим усім учням), провести інструктаж щодо його виконання (що і як робити вдома), систематично перевіряти, оцінювати їх виконання. Він має забезпечувати диференційований підхід до визначення змісту й обсягу домашніх завдань з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх запитів та інтересів; використовувати творчі завдання, які приваблювали б учнів новизною і цікавістю, стимулювали до пошукової діяльності.

Обов’язок учителів і батьків — створити дитині належні умови для виконання домашніх завдань. Вона повинна мати вдома своє робоче місце, необхідні посібники, старатися виконувати завдання в день, коли отримала.