Вимоги до сучасного уроку

 

  • Нестандартні форми проведення уроку і заходи, які сприяють їх впровадженню.
  • Науковий рівень викладання предмету.
  • Вибір учителем найефективніших методів і форм роботи.
  • Розвиток пізнавальних інтересів учнів.
  • Здійснення міжпредметних зв'язків.
  • Озброєння учнів прийомами самостійної роботи, формування навичок самоконтролю.
  • Врахування принципів диференціації та індивідуалізації.
  • Наявність зворотного зв'язку між учителем і учнем.
  • Об'єктивність оцінювання.
  • .Оптимальність домашнього завдання (характер, обсяг, осмислення, диференціація ).
  • .Результативність уроку (ступінь досягнення мети, якість знань та рівень оволодіння вміннями та навичками, позитивні зміни в розвитку й вихованні учнів).

 

Самоаналіз уроку

Учитель висловлює власну думку про свій урок:

 

  • дати коротку характеристику класу, в якому проведено урок;
  • назвати тему уроку, охарактеризувати її місцезнаходження в загальній системі інших уроків і тем;
  • визначити ступінь складності і взагалі складності теми для даного класу по темі, яка вивчається;
  • дати характеристику триєдиної дидактичної мети уроку, порівнюючи її з кінцевим результатом, одержаним в ході проведення уроку, а не просто сказати: «вважаю, що урок мети досяг»;
  • висловити свою думку про тип уроку і відповідність його дидактичній меті;
  • визначити етапи уроку і показати рішення на кожному етапі його дидактичного завдання;
  • коротко охарактеризувати використання в ході уроку методів навчання, їх відповідність матеріалу, який вивчається, і спосіб організації діяльності учнів, спів ставити це з одержаним результатом - якістю знань учнів;
  • виділити найбільш вдалі і невдалі місця в ході уроку